Nieuws

SuperHeroes lanceert wereldwijde TikTok creator campagne voor Polaroid 6 uur
Polaroid, de uitvinder van de instant fotografie, heeft samen met SuperHeroes, het creatieve bureau met de missie ‘to save the world from boring advertising’ een wereldwijde TikTok creator campagne gelanceerd. De campagne roept Gen Z op het ‘echte’...
Fonk Online broadcasting
Zalando biedt voorbijgangers de hoofdrol in nieuwe campagne op Amsterdam Centraal 6 uur
Zalando lanceert een activatie waarbij voorbijgangers hun eigen outfit kunnen broadcasten op een van de grootste billboards van de stad.
Fonk Online broadcasting
KFC en streetwearmerk Banlieue droppen nieuwe capsulecollectie 7 uur
KFC en het Rotterdamse streetwearmerk Banlieue lanceren een tweede exclusieve collab collectie. De tijdelijke capsulecollectie van dit jaar bestaat uit ‘Original Pieces’ waarmee je klaar bent voor de (festival)zomer.
Fonk Online broadcasting
Partout Digital wint aanbesteding van het CBR voor publiekscampagnes 7 uur
Na een uitgebreid aanbestedingstraject heeft Partout Digital de aanbesteding van het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) gewonnen voor de publiekscampagnes.
Fonk Online broadcasting
illycaffè is hoofdsponsor 60e editie La Biennale di Venezia 7 uur
illycaffè blijft de kunstbiënnale van Venetië steunen met het thema "Stranieri Ovunque - Foreigners Everywhere". Dit keer hebben ze een nieuwe illy Art Collection gelanceerd, gemaakt door vier opkomende kunstenaars uit Latijns-Amerika.
Fonk Online broadcasting
NPO Radio 2 vernieuwt middagprogrammering na vertrek Gijs Staverman 7 uur
NPO Radio 2 vernieuwt vanaf maandag 20 mei de programmering tussen 14.00 en 16.00 uur. Paul Rabbering vervangt Gijs Staverman, Evelien de Bruijn versterkt dj-team.
Fonk Online broadcasting
Appen met Tim van Build in Amsterdam: hard werken en ontspannen 11 uur
Het creëren van een digitale identiteit is een belangrijk, maar vaak ook uitdagend onderdeel van brandbuilding. Ontwerpstudio Build in Amsterdam (BiA) helpt merken bij het bouwen van hun digitale identiteit, met creatieve en gelikte designs. We...
Fonk Online broadcasting
Werving- en selectiespecialist Ruwer: terug naar de roots 1 dag
Werving- en selectiespecialist Ruwer lanceert een nieuwe online campagne. Het gaat om drie video's die focussen op interimwerk. Oftewel het uitzenden en plaatsen van freelance personeel in de creatieve industrie.
Fonk Online broadcasting
KPN en NN North Sea Jazz werken de komende drie jaar samen 1 dag
KPN en NN North Sea Jazz kondigen een driejarige samenwerking aan, met de ingang van de aankomende 47e editie van het festival.
Fonk Online broadcasting
Cornélie Klercq-Bakker start als Marketing & Research Expert bij Screenforce 1 dag
Cornélie Klercq-Bakker is begonnen als Marketing & Research Expert bij Screenforce, de Nederlandse TV-marketingorganisatie. Zij vervangt Tom van Hulst, die zich met zijn bedrijf Plus Communicatie op andere projecten gaat richten.
Fonk Online broadcasting
Steeds meer adverteerders naar Cannes Festival 1 dag
Voorheen was het festival in Cannes vooral een ontmoetingsplek voor creatieven en reclamebureaus, maar de laatste jaren komen er ook steeds meer adverteerders naar het reclamefestival in Zuid-Frankrijk. Voor de komende editie zijn 75% van de...
Fonk Online broadcasting
Hoe je kunst kunt promoten door likes tiktok te kopen 1 dag
In een wereld waar sociale media een dominante rol spelen in de promotie van creatieve content, is het voor kunstenaars cruciaal om effectieve strategieën te vinden om hun werk onder de aandacht te brengen. Eén benadering, die steeds meer aandacht...
Fonk Online broadcasting
Bikeflip brengt de wereld en je kind blijdschap 1 dag
De startup BikeFlip komt met de nieuwe positioneringscampagne 'Dan ga je toch flippen!', die van deze week te zien is op diverse digitale kanalen en Out-of-Home. Marketingbureau Altavia is verantwoordelijk voor de totstandkoming van de campagne.
Fonk Online broadcasting
De 'Your Craft' Challenge maakt de straten een stukje mooier 1 dag
Global, marktleider in Digital Out-of-Home, en RA*W hebben de winnaars bekend gemaakt van de 'Your Craft' DOOH Design Challenge. Met de samenwerking, waarvoor meer dan 90 deelnemers zich aanmeldden, kreeg jong talent de kans om een innovatieve...
Fonk Online broadcasting
Wildreservaat in Zuid-Afrika krijgt een GUESS take-over 1 dag
Na een GUESS-branded beachclub en skiresort, transformeert het merk nu een privé wildreservaat in Zuid-Afrika. In samenwerking met brillenfabrikant Marcolin, wordt de Botlierskop Private Game Reserve Lodge gepimpt met de GUESS Home collectie.
Fonk Online broadcasting
Wildreservaat in Zuid-Afrika krijgt een GUESS take-over 1 dag
Na een GUESS-branded beachclub en skiresort, transformeert het merk nu een privé wildreservaat in Zuid-Afrika. In samenwerking met brillenfabrikant Marcolin, wordt de Botlierskop Private Game Reserve Lodge gepimpt met de GUESS Home collectie.
Fonk Online broadcasting
TikTok en Universal sluiten nieuwe licentieovereenkomst 1 dag
Universal Music Group en Tiktok kondigen een nieuwe veelzijdige licentieovereenkomst aan. De samenwerking is niet alleen voordelig voor de artiesten, songwriters en labels van Universal, maar ook voor de ruim één miljard gebruikers van TikTok.
Fonk Online broadcasting
Beleggingsapp Birdwingo redt jongeren van onbetrouwbare finfluencers 1 dag
Birdwingo, een fintech gevestigd in New York en Praag, lanceert een beleggingsapp die specifiek is ontworpen voor jonge Europeanen van 11 tot en 17 jaar. De app van Birdwingo leert jongeren, in de stijl van Duolingo, te investeren en is ontwikkeld...
Fonk Online broadcasting
Patagonia docu ‘The Shitthropocene' onderzoekt het tijdperk van goedkope rotzooi 1 dag
Patagonia presenteert de documentaire 'The Shitthropocene', een film waarin wordt onderzocht waarom alle kleding tegenwoordig troep is. The Shitthropocene neemt met een flinke dosis humor de consumptiegewoonten van de mensheid kritisch onder de loep...
Fonk Online broadcasting
Sportmarketingbureau Triple Double wordt Golazo Brands 1 dag
Sportmarketingbureau Triple Double, gevestigd in Eindhoven, verandert haar naam naar Golazo Brands. Triple Double is vanaf 2017 al onderdeel van de Golazo Group. Om de onderlinge samenwerking en de missie 'iedereen gezonder en gelukkiger te maken...
Fonk Online broadcasting
Social media staan nummer één in wereldwijde advertentiemarkt 1 dag
Sociale mediaplatforms zijn wereldwijd het grootste kanaal voor advertentie-uitgaven met een verwachte totale besteding van $246,3 miljard dollar, een stijging van 14,3% ten opzichte van vorig jaar. Dit meldt WARC media in hun nieuwste rapport over...
Fonk Online broadcasting
The Freelance Qommunity lanceert eerste Freelance Zomerhit met AI 2 dagen
Voor het eerst is er in Nederland een door AI-gemaakte zomerhit verschenen: 'Out of Office' van AI-zangeres Fraia Mirage. Het nummer, dat freelancers moet inspireren om in vrijheid te leven en te werken, is gemaakt ter gelegenheid van de vierde...
Fonk Online broadcasting
Marijke Wiersma managing director van Omicom's Annalect Nederland 2 dagen
Marijke Wiersma is de nieuwe Managing Director van het data-, tech- en analytics label Annalect Nederland. Dit label is onderdeel van de Omnicom Media Group.
Fonk Online broadcasting
Marijke Wiersma managing director van Omnicom's Annalect Nederland 2 dagen
Marijke Wiersma is de nieuwe Managing Director van het data-, tech- en analytics label Annalect Nederland. Dit label is onderdeel van de Omnicom Media Group.
Fonk Online broadcasting
Johnnie Walker organiseert Pass the Mic met Nederlandse female gamechangers in hiphop 2 dagen
In de wereld van de Nederlandse hiphop is diversiteit de kracht die het genre voortstuwt. Het blenden van achtergronden, invloeden en ervaringen is wat de hiphopscene drijft en altijd heeft verrijkt. Maar terwijl de hiphopcultuur blijft groeien en...
Fonk Online broadcasting
Brabant Business Media breidt uit en krijgt een nieuwe naam: In Business Network 2 dagen
Brabant Business Media, het mediabedrijf van het zuiden, gaat verder onder de naam In Business Network en breidt zijn activiteiten stevig uit.
Fonk Online broadcasting
Air France-KLM gaat in kosten snijden vanwege oplopende verliezen 2 dagen
Het eerste kwartaal is meestal de slechtste periode voor Air France-KLM, maar dit jaar was het resultaat nog wat slechter dan vorig jaar. Het nettoverlies liep op van 337 miljoen euro tot 480 miljoen euro. Dat is het grootste verlies voor de...
Fonk Online broadcasting
Schoenenwinkel Sacha sluit merendeel filialen 2 dagen
Schoenenwinkel Sacha sluit het merendeel van de 32 filialen in Nederland.
Fonk Online broadcasting
EuroParcs lanceert nieuwe Feyenoord-campagne 2 dagen
EuroParcs en Feyenoord lanceren een nieuwe zomercampagne, met Jan Boskamp in de hoofdrol. Als een vertrouwd gezicht in eerdere EuroParcs campagnes, treedt hij dit keer op als 'fotograaf' in "Jan's Perfecte Plaatje".
Fonk Online broadcasting
De Redactie Trainingen integreert met Loo van Eck 2 dagen
De trainingsactiviteiten van De Redactie, sinds 2021 onderdeel van Babbage Company, worden vanaf 1 mei 2024 volledig geïntegreerd binnen Loo van Eck, specialist in schriftelijke en mondelinge communicatietrainingen.
Fonk Online broadcasting
Nieuw opleidingsprogramma najaar 2024 van Iris Academy bekend 2 dagen
In september 2024 gaat weer een aantal nieuwe meerdaagse opleidingen van start bij Iris Academy. Nieuw in het programma is de opleiding ‘Succesvol samenwerken: vanuit vertrouwen tussen adverteerder en bureau’, ontwikkeld door Carolien van ’t Hek.
Fonk Online broadcasting
Candid platform breidt uit in UK met Houston PR 2 dagen
Houston PR ("Houston"), een geïntegreerd communicatieadviesbureau uit London, sluit zich aan bij het Candid platform en wordt onderdeel van Brand Potential, het full service merkbureau van Candid.
Fonk Online broadcasting
Coen & Sander starten maandag 6 mei met de ochtendshow op JOE 2 dagen
Coen Swijnenberg en Sander Lantinga starten maandag 6 mei met hun ochtendshow bij JOE. 18 jaar lang loodste het radioduo luisteraars door de avondspits en binnenkort kan iedereen elke werkdag tussen 06.00 en 10.00 uur met ze opstaan.
Fonk Online broadcasting
Haagse Vrijheidsmaaltijden brengen de smaak van vrijheid tot leven 2 dagen
Op 5 mei vieren we onze vrijheid. Omdat vrijheid niet vanzelfsprekend is. We eten soep - Vrijheidssoep - het symbool van de Vrijheidsmaaltijd. De Vrijheidssoep, een landelijk initiatief van het Nationaal Comité 4/5 mei, brengt mensen samen om...
Fonk Online broadcasting
Laura Ebbenhorst start als Marketing & Communicatie directeur bij Stichting KiKiD 2 dagen
Mooi nieuws: Stichting KiKiD verwelkomt Laura Ebbenhorst per 1 mei als Marketing & Communicatie Directeur. Met ruim 18 jaar ervaring in verschillende marketing- en managementfuncties, is Laura een waardevolle aanwinst voor het team.
Fonk Online broadcasting
Jori van de Spijker klimt op tot Global Head of Brands & Communication bij DVJ Insights 2 dagen
DVJ Insights promoveert Jori van de Spijker tot Global Head of Brands & Communication. Deze strategische zet maakt deel uit van het bredere initiatief van DVJ Insights om zijn domeinexpertise te verdiepen en het leiderschapsteam te versterken,...
Fonk Online broadcasting
Jori van de Spijker klimt op ot Global Head of Brands & Communication bij DVJ Insights 2 dagen
DVJ Insights promoveert Jori van de Spijker tot Global Head of Brands & Communication. Deze strategische zet maakt deel uit van het bredere initiatief van DVJ Insights om zijn domeinexpertise te verdiepen en het leiderschapsteam te versterken,...
Fonk Online broadcasting
MediaMarkt en Essent starten ‘shop-in-shop' concept voor energiezuiniger leven 2 dagen
MediaMarkt en Essent hebben de handen ineen geslagen om consumenten te helpen de volgende stap te zetten in de energietransitie.
Fonk Online broadcasting
MediaMarkt en Essent starten ‘shop-in-shop' concept voor energiezuiniger leven 2 dagen
MediaMarkt en Essent hebben de handen ineen geslagen om consumenten te helpen de volgende stap te zetten in de energietransitie.
Fonk Online broadcasting
Mobiliteitsplatform Fynch Mobility haalt 1 miljoen groeikapitaal op 2 dagen
SaaS-startup Fynch Mobility heeft 1 miljoen euro aan financiering opgehaald om duurzame kilometers de nieuwe norm te maken.
Fonk Online broadcasting
Onderzoek naar groene claims van twintig vliegmaatschappijen 3 dagen
De Europese Commissie en nationale toezichthouders eisen van twintig vliegmaatschappijen dat ze misleidende duurzaamheidsclaims aanpassen.
Fonk Online broadcasting
Tina stapt over van DPG Media naar De Jonge Lezer 3 dagen
Meidentijdschrift Tina gaat weg bij DPG Media en sluit zich aan bij Leeslicht, onderdeel van De Jonge Lezer. Tina voegt zich bij het kidsportfolio van de uitgever, samen met titels als Penny, Meiden Magazine en STOER.
Fonk Online broadcasting
Fairtrade brengt eerlijk en heerlijk bij elkaar met nieuwe campagne 3 dagen
Heel eerlijk. Echt lekker. Deze gedachte staat centraal in de nieuwe campagne van Fairtrade Original, waarmee het merk de merkbekendheid wil vergroten en een positie in het hoofd (en hart) van de doelgroep wil claimen. Gardeners is verantwoordelijk...
Fonk Online broadcasting
Viaplay verlengt F1-rechten tot 2029 voor Nederland 3 dagen
De Formule 1 is ook de komende vijf jaar te zien op Viaplay. De streamingsdienst heeft namelijk de overeenkomst met Formula One Management vernieuwd. Daarnaast wordt de samenwerking met F1 TV Pro in Nederland verlengd.
Fonk Online broadcasting
Hoe ziet het speelschema eruit voor het EK 2024 3 dagen
Het Nederlandse nationale voetbalteam heeft zich succesvol geplaatst voor het EK 2024, dat zal plaatsvinden in Duitsland. Na een succesvolle campagne heeft het Nederlands elftal hun plek veiliggesteld voor het Europese kampioenschap, gepland van 14...
Fonk Online broadcasting
Hillenaar Outdoor trekt de aandacht op de A9 3 dagen
Hillenaar Outdoor, gespecialiseerd in buitenreclame, voegt een nieuwe locatie toe aan haar portfolio: Beverwijk A9. Deze strategische stap versterkt niet alleen de positie van het bedrijf in de buitenreclamemarkt, maar betekent ook het debuut van...
Fonk Online broadcasting
Een dag in het teken van gamification en event-innovaties 3 dagen
Op 12 juni 2024 organiseert EventSummit samen met H20 Esports Campus een uniek netwerkevenement. De dag zal in het teken staan van gamification en innovaties binnen de evenementenbranche en hoe je dit kunt gebruiken voor je eigen events.
Fonk Online broadcasting
VONQ wint Better Media Award met CO2-neutrale campagne voor Albert Heijn 3 dagen
ShowHeroes heeft de eerste Better Media Award uitgereikt. Volgens de jury leverde recruitmentbureau VONQ met zijn CO2-neutrale wervingscampagne voor Albert Heijn, de grootste bijdrage aan een duurzamere en inlusievere media- en reclame-industrie.
Fonk Online broadcasting
Secrid zet zich in voor een inclusieve maakindustrie 3 dagen
In Nederland zijn er 125.000 mensen met een arbeidsbeperking zonder werk. Op de Dag van de Arbeid start Secrid, marktleider op het gebied van pasjeshouders, een campagne om bedrijven en ondernemers in de maakindustrie te inspireren de sociale...
Fonk Online broadcasting
Hubspot presenteert Spring Spotlight met nieuwe functies 3 dagen
Hubspot, een marketing- en verkoopplatform voor bedrijven, lanceert de oplossingen Commerce Hub, Content Hub en Service Hub. Deze functies helpen bedrijven van iedere omvang te groeien.
Fonk Online broadcasting

Pagina's