Fonk Online

2201 nieuwsberichten gevonden
Getir vertrekt uit Nederland
Het bedrijf Getir kondigt hun vertrek uit Nederland, Verenigd Koninkrijk, Duitsland en de Verenigde Staten aan. Hierbij zal ook het merk Gorillas uit Europa verdwijnen. De dochteronderneming FreshDirect blijft haar werkzaamheden in de Verenigde Staten voortzetten.
6 min
PR-Dashboard kondigt samenwerking met ArtikelPro aan
PR-Dashboard heeft onlangs een samenwerkingscontract ondertekend met ArtikelPro. Door deze overeenkomst wordt ervoor gezorgd dat de gebruikers van PR-Dashboard altijd binnen de regels van de (auteursrechten)wet werken.
31 min
Belvedere 10 brengt smaak en stijl samen.
Vorig jaar introduceerde Belvedere de ‘Belvedere 10’. De Belvedere 10 is een exclusief drank dat luxe en vakmanschap uitstraalt. Verpakt in een opvallende fles staat deze unieke vodka bekend om zijn zachtheid, ideaal om puur of met ijs van te genieten.
1 uur
Zware Jongens lanceert Zware Kost
Zware Jongens lanceert een divisie die zich compleet richt op alles wat te maken heeft met horeca, food & beverage. Met Zware Kost bundelt het Belgisch-Nederlandse concept- en designbureau haar jarenlange internationale ervaring in een nieuw en dynamisch pakket aan services & concepten.
1 uur
Team Products wijzigt naam naar DCS Solutions
Team Products wordt vanaf 1 mei een DCS Solutions (Dutch Cream & Spirits Solutions). Met deze wijziging zal de dochteronderneming van De Kuyper Royal Distillers zich beter kunnen profileren als aanbieder van B2B-oplossingen in de productie van alcoholische emulsies en spirits. Daarnaast wordt ook eer betoond aan het Nederlandse erfgoed, dat een hoeksteen blijft van haar identiteit.
2 uur
De Kuyper wordt distributeur Avallen Calvados in Nederland
Avallen Calvados slaat de handen ineen met De Kuyper als distributeur om Calvados naar Nederland te brengen. Avallen is een B Corp gecertificeer merk dat bekend is voor hun klimaatpositiviteit, behoud van biodiversiteit en het redden van bijen.
3 uur
Eerste 10 kwartaalwinnaars Q1 Gouden Ster Gouden Loeki 2024 zijn bekend
De kwartaalwinnaars van het eerste kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2024 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze 10 commercials maken kans op de prijs. De genomineerden in alfabetische volgorde:
3 uur
Wie wint het RA*W Golden Ticket naar Cannes?
Ben je 30 of jonger en barst je van de creativiteit, maar heb je geen baas die in je kan investeren? Grijp dan nu je kans met het RA*W Golden Ticket voor de Cannes Lions Summer Course 2024.
3 uur
Wietse Potiek nieuwe zakelijk directeur bij Eye Filmmuseum
Wietse Potiek treedt per 1 mei als zakelijk directeur bij Eye Filmmuseum. Hij is de opvolger van Stan Spijkerman, die na ruim 35 jaar afscheid neemt van bij de organisatie. Met de aanstelling van Wietse is de vernieuwing van het directieteam van Eye voltooid.
3 uur

Greenwheels lanceert nieuwe branding
Greenwheels lanceert elektrische deelauto’s met een nieuwe branding. De nieuwe branding is te zien op de elektrische Volkswagen ID.3. Hiermee maakt het bedrijf een duurzame revolutie door op het gebied van hun elektrificatiedoelstellingen en behoudt daarnaast ook hun merkbekendheid.
4 uur
Dirk zet als eerste supermarkt bodycams in tegen agressie
Een deel van het personeel van Dirk van den Broek gaat bodycams dragen. Hiermee hoopt de supermarktketen onveilige situaties in de winkels tegen te gaan. De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) dringt aan op terughoudendheid.
7 uur
Socialemediaplatform X bevestigt komst nieuwe videodienst om te concurreren met YouTube
X, het socialemediaplatform van Elon Musk, komt met een nieuwe videodienst. Daarmee wil X onder meer de concurrentie aangaan met YouTube van Google-moederbedrijf Alphabet.
7 uur
Statiegeld Nederland scoort met Holle Dolle Donnie op Koningsdag
Op de kruising tussen de Vijzelstraat en Prinsengracht in Amsterdam stond op Koningsdag Statiegeld Nederland (onderdeel van Verpact) met een donatiepunt voor statiegeldverpakkingen: de ‘Holle Dolle Donnie’. Met deze activatie wilde Statiegeld Nederland consumenten op een leuke manier aansporen om hun blikjes en flesjes in te leveren.
20 uur
Lacoste presenteert nieuwe merkcampagne 'Play Big'
Lacoste presenteert de nieuwe merkcampagne 'Play Big'. Om deze campagne tot leven te brengen, werkte het kledingmerk samen met vier getalenteerde creatieven, die ieder een unieke affiniteit hebben voor kleur, licht en vorm.
2 dagen
Google onthult opvallende zoektrends Koningsdag
Morgen kleurt Nederland weer oranje voor Koningsdag. Maar waar zijn we eigenlijk het meest nieuwsgierig naar op deze feestelijke dag? Dit zijn de meest opvallende zoekopdrachten op Google van de afgelopen vijf jaar op Koningsdag:
2 dagen

Pagina's

Abonneren op Fonk Online